پایگاه خبری اتقان -  قرآنی، فرهنگی، اجتماعی
فارسی
العربی
English
 » 
يکشنبه ٣٠ مهر ١٣٩٦  -  
گروه های خبری
اخبار قرآنیاجتماعیاخبار حوزه
گزارش
مصاحبه
مقاله
گزارش تصویری
ورود به پورتال "اتقان"
ورود به سیستم
نام کاربری :   
کلمه عبور :   




گروه خبر:  مصاحبه, اخبار برگزیده روز , خبر ویژه اخبار قرآنی, صفحه اصلی اخبار قرآنی, اخبار ویژه سایت اتقان ٠٩:٢٣   1396/07/27 شماره خبر:  ١٦٢٧١
نسخه چاپي ارسال به دوست
 
هاشمی خبر داد؛
طرح «تبلیغ محصولات موسسات قرآنی در فضای مجازی» کلید خورد
اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کشور در نظر دارد در راستای اجرای طرح «فروشگاه ملی تولیدات موسسات قرآنی»، محصولات و تولیدات موسسات قرآنی سراسر کشور را در فضای مجازی و پورتال اتحادیه معرفی و تبلیغ نماید، بنابراین موسسات قرآنی متقاضی لازم است، اطلاعاتی از محصول مورد نظر خود را جهت معرفی به اتحادیه ارسال نمایند

طرح «تبلیغ محصولات موسسات قرآنی در فضای مجازی» کلید خورد

به گزارش پایگاه خبری اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور «اتقان» سید حمید هاشمی، معاون محتوایی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور از اجرای طرح «تبلیغ محصولات مؤسسات قرآنی» خبر داد و گفت: یکی از حمایت‌های اتحادیه از مؤسسات قرآنی، سوق دادن و جهت دهی مؤسسات به سمت تولید محصولات است تا از این طریق مؤسسات استعدادها و پتانسیل‌های خود را در دسته بندی متفاوتی به کار گیرند و محصول تولید کنند.

هاشمی با بیان اینکه این طرح به درآمدزایی برای مؤسسات قرآنی منجر خواهد شد، خاطر نشان کرد: امروزه در سراسر جهان، تولید محصول، چندین برابر آموزش‌های حضوری، در تأمین بودجه مؤسسات مؤثر است و بخشی از هزینه‌های یک موسسه را تأمین می‌کند.

وی افزود: بنابراین اتحادیه نسبت به اجرای یک برنامه متحد برای کلیه مؤسسات قرآنی کشور، اعم از مؤسسات دارای مجوز از وزارت ارشاد و یا سازمان تبلیغات، اقدام نموده است.

معاون محتوایی اتحادیه در ادامه تصریح کرد: مؤسسات قرآنی می‌توانند برای معرفی محصول و یا محصولاتشان در فضای مجازی و همچنین پورتال اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور، در اسرع وقت، نسبت به ارائه اطلاعات کامل محصول از جمله، نام محصول، توضیحات مختصری از محصول، سه تصویر با کیفیت از محصول که تصویر با کیفیت‌تر قابلیت انتخاب داشته باشد، قیمت مصرف کننده و شیوه خرید و دریافت محصول اقدام کنند، همچنین اگر مؤسسات تیزری از محصول و یا موسسه خود در اختیار دارند، می‌توانند جهت بهره برداری مناسب محصول، به اتحادیه ارسال کند.

هاشمی خاطر نشان کرد: هر محصولی که مرتبط با مفاهمیم دینی و قرآنی شامل تولیدات سمعی و بصری، تولیدات مکتوب، هدایا، بازی‌های دینی و قرآنی، محصولاتی مانند پوشاک، سبک زندگی، نشریه و... نیز در این دسته بندی قرار می‌گیرد و می‌تواند ارئه شود.

معاون محتوایی اتحادیه در ادامه گفت: در اولین اقدام، طراحی متحدالشکل محصولات مؤسسات قرآنی و تبلیغ از طریق فضای رسانه‌ای و مجازی اتحادیه را خواهیم داشت و تلاش می‌کنیم و در صورت امکان تلاش می‌کنیم نظر سازمان‌ها، نهادها و مخاطبین را به این محصولات جلب و جذب نماییم.

وی گفت: تبلیغات محصولات پس از بررسی محتوایی در اتحادیه، با طراحی گرافیکی یکسان در مدت یک هفته طراحی  و تبلیغ آن انجام خواهد شد.

هاشمی افزود: برنامه ریزی ما برای دریافت محصولات در شهریورماه است، ، بنابراین موسسات لازم است، تا پایان شهریورماه، نسبت به ارائه محصولات خود به اتحادیه اقدام کنند.

وی افزود: به همین منظور شماره تلگرامی، 09127712763، جهت دریافت اطلاعات در دسترس متقاضیان می‌باشد.

هاشمی گفت: اتحادیه تلاش می‌کند، ضمن تبلیغ محصولات مؤسسات قرآنی، گردآوری مناسبی از محصولات مؤسسات داشته باشد، تا در نهایت، فاز اول طرح «فروشگاه ملی تولیدات مؤسسات قرآنی کشور» را در سال 97، راه اندازی کند، ضمن اینکه این فروشگاه، تحت دامین dinikala راه اندازی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این فروشگاه با مشارکت مؤسسات قرآنی محقق خواهد شد، تاکید کرد: این تصمیم پس از جمع آوری محصولات و ارائه آن‌ها به عموم مخاطبین با هماهنگی و مشارکت مؤسسات قرآنی محقق خواهد شد، ضمن اینکه در آینده‌ای نزدیک برای موسساتی که تولید و محصول ندارند هم در زمینه تولید محتوا، محصول و فروش محصولات برنامه ریزی خواهد شد.

 
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: